Student Led Conferences: Y4 & Y6

Last week, Y4 and Y6 students welcomed their families to present their Portfolios. This means that during 30 minutes, students were leading their presentation to their families, showing them a curated collection of activities completed during the school year. The whole process of Student Led Conferences is a clear example of how our students become leading actors of their own learning, reflecting on their activities, recognising their own strengths and focusing on different aspects to keep working on. We are very proud of everyone!

La semana pasada, los alumnos de Y4 y Y6 recibieron a sus familias para presentar sus Portafolios. Esto significa que, durante 30 minutos, los estudiantes lideraron su presentación ante sus familias, mostrándoles una colección seleccionada de actividades completadas durante el año escolar. Todo el proceso de las Student Led Conferences es un claro ejemplo de cómo nuestros alumnos se convierten en protagonistas de su propio aprendizaje, reflexionando sobre sus actividades, reconociendo sus fortalezas y enfocándose en distintos aspectos para seguir trabajando. ¡Estamos muy orgullosos de todos!