Green Patrol

Green Patrol is back! Some members of our Green Patrol went to classrooms to pick up used paper and reinforce the importance of using it wisely. These initiatives are great tools to help students understand our responsibility in taking care of our environment and our planet. Tree Day is coming soon, so stay tuned to Green Patrol!

¡Green Patrol está de vuelta! Esta semana, miembros de Green Patrol fueron a las aulas para recoger papel usado y reforzar la importancia de utilizarlo de manera responsable. Estas iniciativas son excelentes herramientas para ayudar a los estudiantes a comprender nuestra responsabilidad en el cuidado de nuestro medio ambiente y nuestro planeta. ¡El Día del Árbol se acerca, así que estén atentos a todas las novedades del Green Patrol!