Nicole Aberg Cobo (ON '11) - Inspiring Stories

Nicole Aberg Cobo (ON '11) - Historias que inspiran

Secondary Nordelta & Olivos, June and August 2017 - What's going on?

Nicole Aberg Cobo, Old Northlander (ON) graduated in 2011, came to school to talk about the process of writing a book to the Year 11 students from Nordelta and Olivos. She is the author of the book "Mitad Ella, Mitad Yo" where she describes her experiences in the fight against Cerebral Palsy with which she was born and Lupus Disease she contracted as a teenager. She presented her book at the Legislatura Porteña and is today an inspiration for everyone living similar situations. Congratulations Nicole, it was wonderful to have you!

Nicole Aberg Cobo, Old Northlander (ON) graduada en 2011, vino a hablar con los chicos de Año 11 de Nordelta y Olivos sobre el proceso de escribir un libro. Ella es la autora del libro "Mitad Ella, Mitad Yo" donde relata sus vivencias en la lucha contra la Parálisis Cerebral con que nació y el Lupus que contrajo de adolescente. Presentó su libro en la Legislatura Porteña y hoy es una inspiración para todas las personas que viven situaciones similares. ¡Felicitaciones Nicole, qué lindo fue escucharte!