Festival de Coro en La Cumbre

La Cumbre Choir Festival

Festival de Coro en La Cumbre

Secondary Nordelta & Olivos, August 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

Once again, the Senior Choir participated in the XXIX St. Luke's Choir Festival in La Cumbre, Córdoba.
As usual, the activity fulfilled its special role of being a moment in which social encounters and artistic expressions, within the MAGICAL nature of the place, made this tour a true pedagogic experience.
We share meetings, concerts, singing and outdoor life with St Andrew's Scots School, Colegio Santa Inés, Colegio San Marcos and St. Luke's College (organizer of the event) and with all the coordinators of Nuestra Tierra that we can count as friends of our school.
Years of Friendship have made us all expect anxiously for this date, both students and adults, to meet again and share our activities and personal lives.
We have started the "famous countdown" that some students use to wait for La Cumbre 2018. We are all really happy.

Nuevamente el Senior Choir de nuestro colegio participó del XXIX St. Luke's Choir Festival en La Cumbre, Córdoba.
Como siempre, la experiencia cumplió su rol tan especial de ser un momento en donde lo social y lo artístico, de la mano de la MÁGICA naturaleza del lugar, hicieron de esta salida un verdadero trabajo pedagógico.
Compartimos reuniones, conciertos, cantatas y vida al aire libre con los colegios San Andrés, Santa Inés, San Marcos, San Lucas (organizador del evento) y con todos los coordinadores de Nuestra Tierra que ya los podemos contar como amigos de nuestro colegio.
Amistad de años que ha logrado que todos esperemos esta fecha, tanto los alumnos como los adultos, para reencontrarnos y compartir nuestras actividades y vidas personales.
Ya estamos con la famosa cuenta regresiva que algunos alumnos usan para esperar La Cumbre 2018. Felices.