SInduction-Day

Induction-Day

Secondary Olivos, March - What's going on?

During the morning of Tuesday, February 21st the Induction Day was once more carried out like every year for Year 7 students.
From the very beginning, they all showed great expectations and a certain degree of uncertainty, which is logical in 12-year-olds who reach an unknown place. They played games, shared a breakfast, and met their new Head of Secondary.
It was an extremely enriching activity. We highlight that this kind of event serves as a starting point to begin fostering the bond between teachers and students.

Durante la mañana del martes 21 de Febrero se llevó a cabo como todos los años el Induction Day para los alumnos de Año 7 que ingresan a la sección.
Desde el primer momento, todos mostraron grandes expectativas y un cierto grado de incertidumbre, sensaciones lógicas en chicos de 12 años que llegan a un lugar desconocido. Hicieron juegos, compartieron un desayuno y conocieron a su nuevo director.
Fue una actividad sumamente enriquecedora. De este tipo de eventos destacamos, ante todo, que sirven como punto de partida para comenzar a establecer el vínculo entre docentes y alumnos.

Induction Day Induction Day Induction Day