Valores en el corazón

Debate Club

Club de debate

ACTIVITIES - Secondary Nordelta, September 2017 - What's going on?

Once a week all students have the chance to participate in a Debate Club in English, organized as an extra-curricular activity after school hours. Students volunteer to take part if they like, and learn and practise the skills for public speaking in English with Mr. Sam Reynolds. Thus, our students develop further knowledge of English and the world as they practise their oral skills. The students enjoy themselves as they work, share ideas and discuss about various subjects.

Una vez por semana los alumnos tienen la oportunidad de participar en el club de debate en inglés que el colegio organiza como actividad extra-curricular por la tarde después de clase. Se trata de una actividad voluntaria en la que los chicos aprenden y practican diferentes habilidades de oratoria en el idioma inglés con el profesor Sam Reynolds. Así nuestros alumnos desarrollan más sus conocimientos del inglés y del mundo, mientras practican sus habilidades orales en el idioma. Los chicos lo disfrutan mucho compartiendo ideas, y discutiendo temas variados.

Debate Club - Secondary Nordelta Debate Club - Secondary Nordelta