Olimpíada Matemática Argentina Ñandú

"Ñandu" Argentine Maths Olympiad

Olimpíada Matemática Argentina "Ñandú"

Primary and Secondary Nordelta & Olivos, 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

School Round
Congratulations to all those Y5 and Y6 students who took part in the First Round of the Ñandu Argentine Maths Olympiad on April 19th. Well done for being a risk taker and trying something challenging!!

Inter-School Round
56 students passed onto to this round and sat for the test on Thursday May 4th.

Zone Round
37 students took part in this round on Thursday June 15th.

Regional Round
On 31 August, 15 students reached the second to last stage of the competition.

National Round
Thanks to their effort and dedication, Year 5 and Year 6 students competed in the final round on the 24 October in Mar del Plata. Congratulations Ignacio and Lorenzo from Year 6 on the Mention obtained in this round.

Certamen escolar
Felicitaciones a todos los alumnos de Año 5 y Año 6 que participaron en la Primera Ronda Escolar de la Olimpíada Matemática Ñandú el jueves 19 de abril. ¡Han sido audaces para enfrentar el desafío de realizar algo nuevo!

Certamen Inter-escolar
56 alumnos pasaron a esta ronda y realizaron la evaluación el jueves 4 de mayo.

Certamen Zonal
37 alumnos participaron de esta ronda el jueves 15 de junio.

Certamen Regional
El pasado 31 de agosto 15 alumnos alcanzaron esta etapa, anteúltima de la competencia.

Certamen Nacional
Gracias a su esfuerzo y dedicación alumnos de Año 5 y Año 6 compitieron el 24 de octubre en Mar del Plata. Felicitaciones a Ignacio y Lorenzo de Año 6 por la Mención recibida en esta ronda.