Portfolio Day - Olivos Primary

Learning community - Parents share their knowledge and skills with us

Comunidad de aprendizaje - Los padres comparten sus conocimientos y habilidades con nosotros

Year 6 - Primary Olivos, June 2017 - What's going on?

A Year 6C student's father, Luciano Durruty, came to school to deliver a talk to the Year 6 students about the way in which our National Government works with Syrian immigrants. Mr Durruty trains White Helmets for this.

El Sr Luciano Durruty, padre de un alumno de Año 6C, se acercó al colegio para contarles a los alumnos de Año 6 como se está trabajando desde el gobierno nacional para recibir a los inmigrantes de origen Sirio en Argentina. El Sr. Durruty capacita a los cascos blancos para esta actividad.

Luciano Durruty shares with Year 6 Luciano Durruty shares with Year 6 Luciano Durruty shares with Year 6