Concurso Logotipo del Consejo Local de Niñez de Vicente López

Childhood Advisory Council of Vicente Lopez Logo Contest

Concurso Logotipo del Consejo Local de Niñez de Vicente López

Primary Olivos, August 2017 - What's going on?

Year 6 students took part in the contest to create the LOGO of the Childhood Advisory Council of Vicente Lopez.
Considering the UNO Convention on the Rights of the Child, in groups students prepared different designs to participate.
The drawings submitted will be exhibited in the Local Council of Vicente López, where the election of the LOGO will take place. The jury will have one representative of each of the schools participating in the contest.
Take a look at the wonderful designs our students prepared!

Alumnos de Año 6 participaron del concurso para crear el LOGO del Consejo Local de Niñez de Vicente López.
Teniendo en cuenta la Convención de los Derechos del Niño de la ONU, elaboraron en forma grupal distintos diseños para presentar en el concurso.
Los dibujos presentados serán expuestos en el ámbito del Concejo Deliberante de Vicente López, donde se realizará la elección del logotipo con un jurado compuesto por un representante de cada escuela participante.
¡Miren los lindo trabajos que presentaron nuestros alumnos!

Catalina, Victoria, Manuel - Year 6A Emma - OP Y6C Lucía, Leticia, Sasha - Year 6B Year 6C students