Visita al Teatro Colón - Año 5

Visit to Teatro Colón

Visita al Teatro Colón

Year 5 - Primary Nordelta, August 2017 - What's going on?

As part of the Music and Performing Arts programme, on Monday 7 August, Year 5 Nordelta pupils visited the Teatro Colón.
The Music and Performing Arts Department organizes these activities to promote the curiosity in music as well as to get to know about the national cultural patrimony.
The visit lasted only 50 minutes in which our guide gave us lots of information, which led us to ask varied and interesting questions.

Como parte del programa de Música y Artes Interpretativas, el lunes 7 de agosto, los alumnos de Año 5 de la sede Nordelta visitaron el Teatro Colón.
El depto. de Música y Artes Interpretativas, organiza estas visitas con el fin de que los alumnos desarrollen su gusto musical y conozcan el patrimonio cultural nacional.
La visita duró sólo 50 minutos, pero el guía que nos tocó nos dio mucha información con lo cual nos dio curiosidad e hicimos variadas e interesantes preguntas.

Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5 Teatro Colón - Año  5