Y6-Y1 Big Brother/ Big Sister Programme

Pre camping Year 1

Pre-campamento Año 1

Primary Olivos, April - What's going on?

We spent a wonderful pre-camping day in Tortuguitas, playing different team games like lives with different challenges, the 7 wonders and tail tag.
The pre-camping consists of giving the student the possibility to learn activities related to camping, such as mounting and dismantling tents, games in nature, applying personal and environmental hygiene rules, incorporating safety measures, recognition of natural spaces and the preservation of the environment.

Pasamos un día muy divertido de pre-camping en Tortuguitas, realizamos diferentes juegos por equipos como el de vidas con diferentes desafíos, las 7 maravillas y el juego de las colitas.
El pre-campamento consiste en proporcionarles a los alumnos la posibilidad de aprender actividades relacionadas con el campamento, como ser: armado y desarmado de carpas, juegos en la naturaleza, aplicar normas de higiene personal y ambiental, incorporar el uso de medidas de seguridad, reconocimiento de espacios naturales y preservación del medio ambiente.