Halloween

Aquatic Halloween

Halloween acuático

Primary Olivos, October 2017 What's going on?

On Friday October 31st we celebrated Halloween, a Celtic party that means, “eve of all the saints”.
This pagan festival was celebrated in our swimming lessons, developed with joy and enthusiasm by our little swimmers, who played and had lots of fun!
We want to thank all families for trusting the Swimming Team and our students who have participated in "this dark activity".

El día viernes 31 de octubre se celebró Halloween, una fiesta de origen celta que significa “víspera de todos los santos”.
Esta festividad pagana llego hasta nuestras clases de natación, se desarrolló con alegría y entusiasmo por parte de nuestros pequeños nadadores, disfrutando jugando y divirtiéndose mucho!
Agradecemos a todas las familias por la confianza puesta en este equipo de natación y a nuestros alumnos que han participado de "esta tenebrosa actividad".

IMG_9062 Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween Aquatic Halloween