PYP

ACTION in the PYP Exhibition

Acción en la Exhibición del PEP

Primary Olivos, November 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

As action of the Exhibition work “Poverty and Security” Year 6C students Sofia O, Magdalena R, Catalina S, Annika H, John R, Ethan W y Faustino L together with their teacher, María Teresa Romero, took the school supplies which they had collected to the CEC “Malaver- Villate” La Escuelita. The students not only gave the materials to the school staff, but also shared table games with Y1, 2 and 3 children. Then, they shared a snack with cakes and soft drinks which they had brought. It was really a very enriching experience where the school motto “Friendship & Service” was put into practice.

Como acción de su trabajo de Exhibition “Pobreza y Seguridad” los alumnos de Año 6C , Sofia O, Magdalena R, Catalina S, Annika H, John R, Ethan W y Faustino L junto con su docente, María Teresa Romero llevaron los útiles escolares al CEC “Malaver- Villate”, La Escuelita. Los alumnos no solamente hicieron entrega de las donaciones a las autoridades del colegio, sino que también compartieron juegos de mesa con los alumnos de 1, 2 y 3 grado. Luego tomaron todos juntos una merienda con tortas y gaseosas que habían llevado. Fue una experiencia muy enriquecedora para nuestros alumnos donde realmente pusieron el lema del colegio “Friendship & Service” en práctica.

ACTION in the PYP Exhibition ACTION in the PYP Exhibition ACTION in the PYP Exhibition ACTION in the PYP Exhibition ACTION in the PYP Exhibition ACTION in the PYP Exhibition