Campeón y Sub-Campeón Torneo Metropolitano O.M.A. 'Ñandú'

Champion and Sub-Champion of the Metropolitan Tournament O.M.A 'Ñandú'

Campeón y Subcampeón del Torneo Metropolitano O.M.A. 'Ñandú'

Primary Nordelta & Olivos, August 2017 - What's going on?

We congratulate all Year 5 and Year 6 students from Nordelta and Olivos who were invited to take part in the Ñandú Argentine Maths Olympiads Provincial Tournament due to their high performance in the inter-school and zone rounds of the competition.
Congratulations Alejo and Nacho (Year 6 Olivos), Champion and Sub-Champion of this Tournament!!

Felicitamos a todos los alumnos de Año 5 y Año 6 de Olivos y Nordelta que fueron invitados al Torneo Metropolitano de la Olimpíada Matemática (O.M.A.) Ñandú debido a su alto desempeño en las rondas inter-escolar y zonal del certamen.
¡¡Felicitaciones a Alejo y a Nacho de Año 6 Olivos, Campeón y Subcampeón del Torneo Metropolitano!!