Diversity

Celebrating Diversity

Celebrando el día de la diversidad

Kinder Olivos, October 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

To celebrate cultural diversity, Kinder 4 classes invited some foreign families to share some of their traditions.
We had the opportunity to enjoy different stories, lullabies, songs and legends that enabled us to think and reflect on the importance of sharing and enriching our mutual life experiences, respecting each other beyond our differences.

Para celebrar juntos la diversidad cultural, las Salas de 4 años invitaron a algunas familias a compartir algún aspecto de sus culturas.
Junto a ellos pudimos vivenciar distintas historias, rondas, canciones y leyendas que nos permitieron disfrutar, pensar y reflexionar sobre la importancia de enriquecernos mutuamente, respetándonos más allá de las diferencias.