Poppy Gilbert

Poppy Gilbert farewell

Despedida de Poppy Gilbert

Institutional, December 2017 - What's going on?

NORTHLANDS' Community said goodbye to Poppy Gilbert who worked in Nordelta as Primary Head Since the site was founded. Families, Students, Staff and Board Members thank Poppy for all her dedication over the years, her spirit of service and unwavering commitment and wish her all the best.

Not only is Poppy an Old Northlander, but she has also literally dedicated her entire life to the School for the past 40 years where she has developed a long and successful career. Poppy played an instrumental role in the School's development and was one of the key figures in the foundation and growth of our second site. Over the years, she has held positions such as Teaching Assistant, Teacher of English, founding member of the Olivos Kindergarten, Founding Head of Primary in Tortuguitas and Head of Primary Nordelta.

Her service at NORTHLANDS is admirable and simply astonishing!

La Comunidad de NORTHLANDS dijo despidió a Poppy Gilbert, quien se desempeño como Directora de Primaria de Nordelta desde la fundación de dicha sede. Familias, alumnos, compañeros y miembros de la Comisión Directiva agradecen a Poppy toda su dedicación durante estos años, su espíritu de servicio y su gran compromiso demostrado, deseándole el mejor de los éxitos.

Poppy no sólo es exalumna de NORTHLANDS, sino que literalmente dedicó su vida entera a nuestra Institución a lo largo de 40 años en los que desarrolló una larga y exitosa trayectoria. Poppy participó activamente en el desarrollo del Colegio y fue una de las figuras clave en la fundación y crecimiento de nuestra segunda sede. A lo largo de los años, ocupó cargos de Asistente, Profesora de Inglés, personal fundador del Jardín de Infantes de Olivos, Directora de Primaria de Tortuguitas y Directora de Primaria de Nordelta.

¡Su dedicación y servicio a NORTHLANDS es admirable y simplemente asombroso!