The Hour of Code

Year 2 & Year 6: The Hour of Code

Año 2 y Año 6: La Hora de Código

Primary Nordelta - December - What's going on?

Year 2 and Year 6 pupils participated last week in “The Hour of Code”. This is an international event that invites worldwide schools to perform a programming activity for one hour. The aims of each game presents different levels depending on the ages of the participants.

Los alumnos de Año 2 y de Año 6 participaron la semana pasada de “La Hora de Código”, un evento internacional que invita a todas las escuelas del mundo a realizar una actividad de programación durante una hora. Los objetivos para cada juego poseen diferentes niveles según la edad de los participantes.

Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code Year 2 & Year 6: The Hour of Code