Debating

La Asociación de Debate Argentina reconoce el trabajo de nuestros alumnos

Secondary Nordelta & Olivos, November 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

>

At the 21st National Prize Giving Ceremony Juan B was awarded a special prize for his outstanding performance during the 2017 debate activities.
Juan PA has been selected to represent Argentina in the Pan-American Debating Championships 2018 in Peru due to his performance in the NORTHLANDS Senior Debating Team. This follows on from the success of Abril Elverdin (Y12 2016) who enjoyed a similar success and was awarded a medal at the ceremony.
We want to congratulate the work done by our teams this year. The work shared by our students will allow them to form next year’s squad revealing their great commitment and confidence.

En la 21er Ceremonia de Entrega de Premios Nacional, Juan B fue distinguido con un premio especial por su destacada actuación durante las actividades de debate de 2017.
Juan PA ha sido seleccionado para representar a Argentina en el Campeonato Panamericano de Debate 2018 en Perú debido a su trabajo en el equipo Senior de Debate de NORTHLANDS. Este éxito sigue al de Abril Elverdin (Y12 2016) que represento a Argentina en febrero de 2017 y recibió una medalla en la ceremonia.
Queremos felicitar a nuestros equipos por el trabajo realizado este año. El trabajo compartido por nuestros estudiantes les permitirá formar un gran equipo del próximo año y revelar su compromiso y confianza.