Project MANORS

Project MANORS - History - Art - English

Proyecto MANORS - Historia- Arte- Inglés

Secondary Nordelta & Olivos, June 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

In our History classes, students in Year 8 built models that reproduce the distribution and operation of the great medieval domain. Performed in groups, this activity allowed the kids to describe the ways of production in the Middle Ages by using all their creativity. To finish their work they also prepared an oral description of the parts of the model and its operation that was presented in their English class.

En las clases de History, los alumnos de Año 8 realizaron maquetas que reproducen la distribución y funcionamiento del Gran Dominio medieval. Realizada en grupos, esta actividad les permitió a los chicos involucrarse con la forma de producción de la Edad Media y a la vez dar rienda suelta a su creatividad. Para mostrar su trabajo también prepararon una descripción oral de las partes de su maqueta y su funcionamiento que expusieron en su clase de inglés.

Project MANORS: History, Art & English Project MANORS: History, Art & English Project MANORS: History, Art & English Project MANORS: History, Art & English Project MANORS: History, Art & English Project MANORS: History, Art & English