Music at Northlands

Music at NORTHLANDS

Secondary Nordelta & Olivos, October & November 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

Like every year, we celebrate the instrumental concert, both in Olivos and in Nordelta. On this occasion we were able to enjoy string orchestras, violins orchestras, cellos orchestras, instrumental bands and percussion ensembles, each one of these formed by Primary and Secondary students from their respective sites.
It was a great music festival where students, parents and teachers traveled listening and playing music form different times and different genres.
Congratulations to all the students!

Leandro Valle, Head of Performing Arts

Como todos los años, se realizó el concierto instrumental. Tanto en Olivos, como en Nordelta.
En esta oportunidad pudimos disfrutar de Orquestas de cuerdas, de violines, de cellos, Bandas y Ensambles de percusión, cada una de estas, formada por alumnos de Primaria y de Secundaria de su respectiva sede.
Fueron grandes fiestas de la música donde alumnos, padres y profesores viajaron de la mano de obras musicales de todos los tiempos y distintos géneros.
¡Felicitaciones a todos los alumnos!

Leandro Valle, Director de Artes Interpretativas