Learning together

Aprendiendo juntos

Kinder Nordelta, May 2018 - What's going on?

Once a week kinder 3, 4 and 5 pupils have the opportunity to choose among 9 learning and play workshops carried out by their teachers.
During these workshops they share activities in differentiated groups developing the capacity to choose, autonomy, waiting time, empathy and collaborative work, important abilities for a integral development.

Una vez por semana los alumnos de las salas de 3,4 y 5 tienen la oportunidad de elegir entre 9 talleres de aprendizaje y juego a cargo de las maestras del jardín.
Durante los mismos comparten actividades en grupos heterogéneos desarrollando la capacidad de elección, la autonomía, el tiempo de espera, la empatía y el trabajo en equipo, habilidades fundamentales para un desarrollo integral.