Sharing experiences and learning from one another

Compartiendo experiencias y aprendiendo juntos

Kindergarten Nordelta - March - What's going on?

During 2016 pupils from both schools: La Concepción and Northlands shared different service learning activities with the purpose of getting to know and learning from one another.
At the end of the year, as part of this project, Kindergarten pupils prepared Christmas boxes with the help of their families and teachers and families from La Concepción made beautiful greeting cards for us.
Finally different members of the staff went to the school situated in the Delta and delivered the boxes the children had prepared. It was an unforgettable moment!

Durante el 2016, los alumnos de ambos colegios: La Concepción y Northlands compartieron diversas actividades de aprendizaje con el objetivo de conocerce y aprender juntos.
A fin de año, como parte de este los alumnos de Northlands prepararon cajas navideñas con la ayuda de sus maestras y familias. y a su vez las familias de La Concepción hicieron unas preciosas tarjetas navideñas para nosotros.
Finalmente, diferentes miembros del equipo de jardín fueron al Colegio, situado en el Delta y entregaron las cajas que los chicos habían preparado. ¡Fue un momento inolvidable!

Sharing experiences and learning from one another Sharing experiences and learning from one another Sharing experiences and learning from one another Sharing experiences and learning from one another