¡Felicitaciones, Walter! - Doctor en Letras cum laude

Congratulations, Walter! - Doctor en Letras, cum-laude honours

¡Felicitaciones, Walter! - Doctor en Letras cum laude

Beyond NORTHLAND´S Walls (*), June 2017 - What's going on?

Walter Romero, Head of Spanish Department, obtained his Doctorado en Letras de la Facultad de Filosofía y Letras/UBA. His work was graded with 10 (ten) outstanding cum laude and his thesis was recommended for publication.
It is a pride for NORTHLANDS to count on excelling professionals who are ready for new challenges!

Walter Romero, Jefe del departamento de Lenguas, obtuvo su Doctorado en Letras de la Facultad de Filosofía y Letras/UBA con una calificación de 10 (diez) sobresaliente cum laude y recomendación de publicación.
Es un orgullo para NORTHLANDS contar con profesionales de excelencia que siempre van por más.

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.