ADE South Africa Tour

Gira ADE a Sudáfrica

Beyond NORTHLANDS' Walls (*), July 2017 - What's going on?

During the Winter Holidays, pupils from our school: Tomas F. (Rugby captain), Timoteo M. (Rugby), Agustin F. (Rugby), Tomas G. (Rugby), Clara G. (Hockey) and Franco M. (Volley) were selected in their respective sports to participate in the national ADE team that traveled on a Tour to South Africa. The trip lasted two weeks where the students lived cultural experiences, tours and they shared with students and teachers from other schools who had also been selected by ADE.
It was a successful tour, where every sport obtained excellent results.
We want to congratulate our pupils, and Natalia Perrotti, teacher from our staff, who traveled as hockey team coach, for being excellent ambassadors and representatives, not only of their families, but also of NORTHLANDS and Argentina.
Congratulations!

En estas vacaciones de invierno alumnos de nuestro colegio Tomas F. (capitán de rugby), Timoteo M. (rugby), Agustin F. (rugby), Tomas G. (rugby), Clara G. (hockey) y Franco M. (vóley) fueron elegidos en sus respectivos deportes para participar del seleccionado de ADE en su gira a Sudáfrica. El viaje duró dos semanas donde los chicos compartieron experiencias culturales, visitas educativas y convivieron con chicos y docentes de otros colegios, también seleccionados por ADE.
Deportivamente fue una gira exitosa donde en todos los deportes se obtuvieron excelentes resultados.
Queremos destacar y felicitar a nuestros alumnos y también a la profesora de nuestro staff, Natalia Perrotti, quien viajó como entrenadora del seleccionado de hockey, ya que han sido excelentes embajadores y representantes, no solo de sus familias, sino también de NORTHLANDS y de la Argentina.
¡Felicitaciones!

Seleccionado ADE en Sudáfrica Rugby ADE Grupo Northlands: Agustin, Timoteo, Clara, Prof. Naty Perrotti, Tomas, Franco y Tomáas (abajo) Rugby ADE Seleccion ADE rugby (Tomas, Tomas, Agustin y Timoteo) Seleccion ADE Volley masculino (Franco) Seleccionado ADE de Hockey (Clara G.) Tomas G., Timoteo M., Agustin F., Clara G., Franco M.

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.