Paris MARATHON

NORTHLANDS @ The Paris MARATHON

Beyond NORTHLANDS' Walls (*), April 2018 - What's going on?

Gigi Vidoni, Physical Education Teacher at School was NORTHLANDS’ flag-bearer at the Paris Marathon where more than 50000 people participated. Congratulations for participating in this challenge! And thanks for taking NORTHLANDS a little further.

Friendship and Service around the world.

Gigi Vidoni, profesora de Educación Física del Colegio fue la abanderada NORTHLANDS en la Maraton de Paris donde participaron más de 50000 personas.¡Felicitaciones por haber participado de este desafío! Y gracias por llevar a NORTHLANDS un poco más allá.

Amistad y Servicio alrededor del mundo.

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.