New Zeland Boys, visiting NORTHLANDS

Santos and Olympia Representing Argentina

Santos y Olympia representando a Argentina

Beyond NORTHLANDS' Walls (*), April 2017 - What's going on?

NORTHLANDS congratulates Santos and Olympia for representing Argentina in the 2017 Whistler Cup.

During the month of April, Santos and Olympia participated in the 2017 Whistler Cup in Canada. They spent 12 days there competing in their category among the best worldwide representing Argentina.
We are very proud and encourage you to continue benefiting from sports.

NORTHLANDS felicita a Santos y a Olympia por representar a Argentina en la Whistler Cup 2017.

Durante el mes de abril, Santos y Olympia participaron de la Whistler Cup 2017 que se realizó en Canadá. Pasaron allí 12 días compitiendo entre los mejores de su categoría a nivel mundial como representantes de Argentina.
Estamos muy orgullosos y los alentamos a continuar beneficiándose de la práctica deportiva.

Santos and Olympia for representing Argentina in the 2017 Whistler Cup

(*)Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.