Olympia, passion for skiing

Olympia, Passion for Skiing

Olympia, pasión por el Ski

Beyond NORTHLAND´S Walls (*), May 2017 - What's going on?

From an early age, Olympia (a Secondary Student) trains at the Club Argentino de Ski in Bariloche with great determination, even in very adverse weather conditions.
This year she represented Argentina at the Whistler Cup with excellent results. Her coaches were very satisfied with her performance since it was a very difficult race where the world’s best skiers compete. At NORTHLANDS we are very proud of her passion, commitment and dedication in this sport.
Congratulations Olympia!

Desde muy pequeña, Olympia (alumna de secundaria) entrena en el Club Argentino de Ski en Bariloche con mucha disciplina, aún en condiciones climáticas muy adversas.
Este año representó a la Argentina en la Whistler Cup con excelentes resultados. Sus entrenadores quedaron muy conformes con su desempeño ya que era una carrera muy difícil donde compiten los mejores esquiadores del mundo. Nosotros en NORTHLANDS estamos muy orgullosos de su pasión, empeño y dedicación en este deporte.
¡Felicitaciones Olympia!

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.