The New York 42K MARATHON

NORTHLANDS @ The New York 42K MARATHON

Northlands en la Maratón de Nueva York

Beyond NORTHLANDS' Walls (*), November 2017 - What's going on?

OGigi Vidoni, Physical Education Teacher at School was NORTHLANDS’ flag-bearer at the New York Marathon. where more than 50000 people participated. 300 Argentines represented our country and among them Gigi, together with Raul, Cristina, Carla and Nahuel (parents of our School) took the colours and values of NORTHLANDS to this world-wide gathering.

Congratulations for participating in this challenge! And thanks for taking NORTHLANDS a little further.

Friendship and Service around the world.

Gigi Vidoni, profesora de Eduación Física del Colegio fue la abanderada NORTHLANDS en los 42 K de Nueva York donde participaron más de 50000 personas. 300 argentinos representaron a nuestro país y entre ellos Gigi, junto a Raul, Cristina, Carla y Nahuel (padres de nuestro Colegio) llevaron los colores y valores de NORTHLANDS a este encuentro de magnitud mundial.

Felicitaciones por haber participado de este desafío! Y gracias por llevar a NORTHLANDS un poco más allá.

Amistad y Servicio alrededor del mundo.

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.