New Zeland Boys, visiting NORTHLANDS

New Zealand Boys, visiting NORTHLANDS

Alumnos de Nueva Zelanda visitan NORTHLANDS

Secondary Olivos, April 2017 - What's going on?

For two days, five boys from Hutts International Boys School visited NORTHLANDS, they shadowed two students from Year 11, two students from Year 10 and one student from Year 9, Tomás, Manuel, Agustin, Martín and Conrado hosted them in their houses.
They appreciated so much our hosting that they gave us their traditional school Haka as a gift. Secondary students were able to appreciate it.

Por dos días, cinco alumnos del colegio Hutts International Boys School nos visitaron y estuvieron compartiendo esos días con dos alumnos de Año11, dos alumnos de Año 10 y un alumno de Año 9. Tomás, Manuel, Agustín, Martin y Conrado alojaron a los chicos en sus casas.
Apreciaron mucho el alojamiento y nos agradecieron regalándonos el Haka tradicional de su colegio.

New Zealand boys visiting NORTHLANDS New Zealand boys visiting NORTHLANDS