Stellae-Boreales

Inspirational Strings

​Cuerdas inspiradoras

Nordelta & Olivos - What's going on?

On March 13th we receive​d​ the Stellae Boreales violin ensemble from the Ottawa Suzuki Strings (OSS) music school in Canada.
The entire community was invited to the presentations that this ensemble, composed by 13 to 18 year old students, performed in both sites. Stellae Boreales is directed by the violinists Lance Elbeck and Sara Mastrangelo with the accompaniment of Judith Ginsburg at the piano, and presented pieces of their repertoire.

El 13 de marzo recibimos al ensamble de violines Stellae Boreales de la escuela de música Ottawa Suzuki Strings (OSS) de Canadá.
Toda la comunidad ​fue ​invitada a las presentaciones que este ensamble, integrado por jóvenes estudiantes de 13 a 18 años, realiz​ó​ en nuestras sedes. Stellae Boreales está dirigido por los violinistas Lance Elbeck y Sara Mastrangelo con el acompañamiento de la pianista Judith Ginsburg y presentará piezas de su repertorio.