We are renovating spaces to give our best, February 2017

We are renovating spaces to give our best

Estamos renovándonos para dar lo mejor

What's going on?

NORDELTA
RENOVATION OF THE SECONDARY PATIO:

Work is being done to have a space that will allow students to have leisure areas under the shade of new trees.
21st CENTURY SPACES: We are working in 21st century spaces, a Kindergarten classroom, a Secondary classroom and the Primary building reception area. These projects are in progress and will be completed before the end of the first semester.

OLIVOS
21st CENTURY SPACES:

We are remodeling the two Art classrooms and the Music Room in the Arts and Sciences building, giving them new functionality and incorporating design elements.
We have transformed the Primary Library with a 21st Century look, with a flexible and dynamic circulation and use of the different spaces.
Refurbishing: The 3 bathrooms in the ground floor of the Arts and Sciences building have been renovated. Sidewalks: The 8 blocks around the Olivos premises have been remade, allowing for a renewed image of the School grounds.
There have been several maintenance tasks, especially painting of buildings and patios.

NORDELTA
RENOVACION PATIO DE SECUNDARIA:

Se está ejecutando la obra de un espacio que permitirá a los alumnos tener áreas de descanso a la sombra de nuevos árboles.
ESPACIOS SIGLO XXI: Estamos trabajando en espacios siglo XXI, en un aula de kinder, un aula de secundaria, y el área de recepción de Primaria ND. Estos proyectos estan con grado de avance y estarán concluidos antes del cierre del primer semestre.

OLIVOS:
RENOVACION ESPACIOS SIGLO XXI:

Estamos remodelando las 2 aulas de Arte de Secundaria y la Sala de Música del edificio de Artes y Ciencias, transformándolas desde lo funcional y aportando elementos de diseño.
Biblioteca de Primaria: se transformó con la mirada SXXI, se dió nueva funcionalidad a los espacios. Puesta en valor de los 3 baños de PB del edificio de Artes y Ciencias.
Veredas: se realizaron a nuevo las 8 cuadras de veredas de Olivos que completan la puesta en valor de la imagen exterior del colegio.
Se han realizado muchísimas tareas de mantenimiento, especialmente de pintura de los edificios y patios.

RENOVATION OF THE SECONDARY PATIO NORDELTA
RENOVATION OF THE SECONDARY PATIO OLIVOS