UN Models

United Nations (UN) Models

Modelos de Naciones Unidas (NU)

Secondary Nordelta & Olivos, December 2017 - NORTHLANDS Highlights 2017

The program at Northlands starts at year 8 with MINU (Modelo Inicial de Naciones Unidas), it continues from year 9 to year 12 with EMUN (ESSARP’s Model of United Nations), and from year 10 to year 12 the students may participate in NHSMUN (National High School Model of United Nations in New York). Every year ESSARP invites Northland School to invite two applicants to the THIMUN (The Hague International Model of United Nations) selection process.

We would like to congratulate Lara J. and Marco C. for being selected by ESSARP to participate in The Hague International Model of United Nations (THIMUN) in January 2018.

El programa de Naciones Unidas comienza en NORTHLANDS durante Año 8 con MINU (Modelo Inicial de Naciones Unidas), continúa de Año 9 a 12 con EMUN ((ESSARP’s Model of United Nations) y de Año 10 a 12 los alumnos pueden participar de NHSMUN (National High School Model of United Nations in New York). Cada año ESSARP invita a nuestro Colegio a postular a dos alumnos al proceso de selección para participar del Modelo Internacional de UN en La Haya (THIMUN).

Este año, nos enorgullece comunicar que, nuestros alumnos Lara J y Marco C han sido elegidos por ESSARP para vivir la experiencia en enero 2018.

Related galleries / Galerías relacionadas